Sådan får du hjælp

Hvis der skulle opstå problemer i dit lejemål, står vi klar til at hjælpe

Du skal som udgangspunkt kontakte os i "normal arbejdstid" dvs. på hverdage mellem kl. 8 og 16. Du skal bruge telefonnummeret til "VAGT-telefonen" - den stiller dig automatisk om til den af os der bedst kan hjælpe dig på det pågældende tidspunkt. Hvis du specifiks skal have fat i en bestemt af os bruges vores direkte mobilnummer. Se mere på siden om/kontakt.

 

Såfremt vagten ikke svarer telefonen, fordi han kortvarigt er forhindret lægges en besked på telefonsvareren. (Hav tålmodighed - der kan være flere omstillinger inden du når så langt) Så ringer vi hurtigst muligt tilbage - husk at oplyse navn - adresse og telefonnummer. 

 

Såfremt vagten ikke svarer, og der er tale om AKUT vandskade kontaktes Rørbæk VVS på telefon 98 55 72 23 / 40 52 79 18.

 

Ved brand - RING 112 - red mennesker ud - ring til vagten.